Публікація:
Ігровий програмний застосунок в жанрі Shoot'em-up. Алгоритми процедурної генерації рівнів, робота з освітленням, механіки взаємодії з оточенням

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єктом даної роботи є розробка системи генерації ландшафту та декорацій для ігрового програмного застосунку у жанрі shoot`em up. Робота включає створення програмних інструментів для автоматичного створення екземплярів ландшафту та декорацій, а також реалізацію механік генерації. Метою роботи є створення системи, яка дозволить розробникам швидко та ефективно генерувати різноманітні ландшафти та декорації, забезпечуючи унікальність кожної ігрової сесії. Система повинна бути гнучкою, щоб дозволити легке внесення змін та доповнень до ігрового світу. Методика розробки базується на використанні ігрового двигуна Unity3D та мови програмування C# для створення стабільної та оптимізованої системи генерації. Для візуального представлення ландшафту та декорацій використовуються засоби графічного дизайну, такі як Adobe Photoshop та Illustrator. У результаті роботи було розроблено комплексний підхід до генерації ландшафту та декорацій, що включає алгоритми випадкової генерації, систему шаблонів для створення екземплярів та інструменти для їх редагування. Створено прототип системи, який демонструє можливості генерації та інтеграції з ігровим світом.

Опис

Ключові слова

ландшафт, декорації, випадкова генерація ландшафту

Цитування

Попов Д. М. Ігровий програмний застосунок в жанрі Shoot'em-up. Алгоритми процедурної генерації рівнів, робота з освітленням, механіки взаємодії з оточенням : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Д. М. Попов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 83 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються