Публікація: Ігровий програмний застосунок в жанрі Shoot'em-up. Алгоритми процедурної генерації рівнів, робота з освітленням, механіки взаємодії з оточенням
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єктом даної роботи є розробка системи генерації ландшафту та декорацій для ігрового програмного застосунку у жанрі shoot`em up. Робота включає створення програмних інструментів для автоматичного створення екземплярів ландшафту та декорацій, а також реалізацію механік генерації. Метою роботи є створення системи, яка дозволить розробникам швидко та ефективно генерувати різноманітні ландшафти та декорації, забезпечуючи унікальність кожної ігрової сесії. Система повинна бути гнучкою, щоб дозволити легке внесення змін та доповнень до ігрового світу. Методика розробки базується на використанні ігрового двигуна Unity3D та мови програмування C# для створення стабільної та оптимізованої системи генерації. Для візуального представлення ландшафту та декорацій використовуються засоби графічного дизайну, такі як Adobe Photoshop та Illustrator. У результаті роботи було розроблено комплексний підхід до генерації ландшафту та декорацій, що включає алгоритми випадкової генерації, систему шаблонів для створення екземплярів та інструменти для їх редагування. Створено прототип системи, який демонструє можливості генерації та інтеграції з ігровим світом.
Опис
Ключові слова
ландшафт, декорації, випадкова генерація ландшафту
Бібліографічний опис
Попов Д. М. Ігровий програмний застосунок в жанрі Shoot'em-up. Алгоритми процедурної генерації рівнів, робота з освітленням, механіки взаємодії з оточенням : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Д. М. Попов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 83 с.