Публікація:
Маски для соцмереж у друкованій продукції

dc.contributor.authorШарун, Д.
dc.date.accessioned2020-07-02T21:33:06Z
dc.date.available2020-07-02T21:33:06Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractOver the past six months, social networking masks have become very popular. They can be used to promote a brand, an account, cover an important topic, and generally elevate the mood for themselves and their subscribers. It is also important to maintain the longevity of the print editionuk_UA
dc.identifier.citationШарун Д. Маски для соцмереж у друкованій продукції / Д. Шарун // “Друкарство молоде” : зб. тез. доп. 20-ї Міжнар. наук.-техн. конф. студентів і аспірантів, 2020 р. – Київ, 2020. – С. 117–118.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/12395
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаскиuk_UA
dc.subjectсоцмережіuk_UA
dc.subjectдрукована продукціяuk_UA
dc.titleМаски для соцмереж у друкованій продукціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Druck_molode_2020_Bokareva_Sharun.pdf
Розмір:
809.59 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: