Публікація:
Фірмовий стиль як основа брендбука

dc.contributor.authorШипова, М. К.
dc.contributor.authorЧугай, С. О.
dc.date.accessioned2025-05-26T15:24:37Z
dc.date.available2025-05-26T15:24:37Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractУ звіті досліджується значення фірмового стилю та брендбуку у формуванні впізнаваного іміджу компанії на сучасному ринку. Він підкреслює важливість послідовного використання візуальних та ідеологічних елементів бренду для забезпечення узгодженого сприйняття бренду.
dc.identifier.citationШипова М. К. Фірмовий стиль як основа брендбука / М. К. Шипова, С. О. Чугай // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 140-141.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31310
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Видавництво Ліра-К»
dc.subjectфірмовий стиль
dc.subjectбрендбук
dc.titleФірмовий стиль як основа брендбука
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2-140-141.pdf
Розмір:
637.95 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: