Публікація: Фірмовий стиль як основа брендбука
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Видавництво Ліра-К»
Анотація
У звіті досліджується значення фірмового стилю та брендбуку у формуванні впізнаваного іміджу компанії на сучасному ринку. Він підкреслює важливість послідовного
використання візуальних та ідеологічних елементів бренду для забезпечення узгодженого сприйняття бренду.
Опис
Ключові слова
фірмовий стиль, брендбук
Цитування
Шипова М. К. Фірмовий стиль як основа брендбука / М. К. Шипова, С. О. Чугай // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 140-141.