Публікація:
Фірмовий стиль як основа брендбука

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Видавництво Ліра-К»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У звіті досліджується значення фірмового стилю та брендбуку у формуванні впізнаваного іміджу компанії на сучасному ринку. Він підкреслює важливість послідовного використання візуальних та ідеологічних елементів бренду для забезпечення узгодженого сприйняття бренду.

Опис

Ключові слова

фірмовий стиль, брендбук

Цитування

Шипова М. К. Фірмовий стиль як основа брендбука / М. К. Шипова, С. О. Чугай // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 140-141.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються