Публікація:
Відеореклама як ефективний маркетинговий інструмент розвитку медіа-майданчиків університету

dc.contributor.authorСупрун, О. О.
dc.contributor.authorЧалик, Д. С.
dc.contributor.authorАкименко, К. Л.
dc.date.accessioned2025-04-22T16:58:42Z
dc.date.available2025-04-22T16:58:42Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractУ сучасному цифровому середовищі університети змагаються за увагу абітурієнтів, студентів та партнерів. Одним із найефективніших інструментів для просування освітніх послуг є відеореклама. Візуальний контент швидко привертає увагу, легко запам’ятовується та активно поширюється у соціальних мережах.
dc.identifier.citationСупрун О. О. Відеореклама як ефективний маркетинговий інструмент розвитку медіа-майданчиків університету / О. О. Супрун, Д. С. Чалик, К. Л. Акименко // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 390–392.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30593
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectвідеореклама
dc.subjectмедіа-майданчик університету
dc.titleВідеореклама як ефективний маркетинговий інструмент розвитку медіа-майданчиків університету
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T3-390-392.pdf
Розмір:
191.34 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: