Публікація:
Відеореклама як ефективний маркетинговий інструмент розвитку медіа-майданчиків університету

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У сучасному цифровому середовищі університети змагаються за увагу абітурієнтів, студентів та партнерів. Одним із найефективніших інструментів для просування освітніх послуг є відеореклама. Візуальний контент швидко привертає увагу, легко запам’ятовується та активно поширюється у соціальних мережах.

Опис

Ключові слова

відеореклама, медіа-майданчик університету

Бібліографічний опис

Супрун О. О. Відеореклама як ефективний маркетинговий інструмент розвитку медіа-майданчиків університету / О. О. Супрун, Д. С. Чалик, К. Л. Акименко // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 390–392.

DOI