Публікація: Відеореклама як ефективний маркетинговий інструмент розвитку медіа-майданчиків університету
Завантаження...
Дата
2025
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
У сучасному цифровому середовищі університети змагаються за увагу абітурієнтів, студентів та партнерів. Одним із найефективніших інструментів для просування освітніх послуг є відеореклама. Візуальний контент швидко привертає увагу, легко запам’ятовується та активно поширюється у соціальних мережах.
Опис
Ключові слова
відеореклама, медіа-майданчик університету
Бібліографічний опис
Супрун О. О. Відеореклама як ефективний маркетинговий інструмент розвитку медіа-майданчиків університету / О. О. Супрун, Д. С. Чалик, К. Л. Акименко // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 390–392.