Публікація:
Створення редактора персонажа в ігровому рушії UNITY

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2023

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

In the course of the work, a basic model was created based on references, which is later deformed under the influence of blendshapes. An interface was created and scripts were written for controlling the camera and sliders. After checking the correct operation of everything, they proceed to testing the optimization of the project through the profiler, and in the case of a drop in frames per second, the necessary object or its parameters are changed. After all these actions, you can get the final universal product, which can be both embedded in the game and left as an independent game.

Опис

Ключові слова

редактора персонажа

Бібліографічний опис

Василенко К. С. Створення редактора персонажа в ігровому рушії UNITY / К. С. Василенко // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : тези доповідей 27-го Міжнародного молодіжного форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 3. – С. 80–81.

DOI