Публікація: Інтерактивна новела на основі Unity з механізмом прийняття рішень
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є розробка інтерактивної відеогри новели на основі двигуна Unity з механізмом прийняття рішень. У ході виконання кваліфікаційної роботи було використано необхідні ресурси для створення програмного застосунку. Використовувалися такі технології, як: ігровий двигун Unity, середовище розробки Visual Studio 2022, мова програмування C# та JSON для налаштування файлової системи збереження та завантаження даних. Перед основним процесом створення застосунку – ознайомлено з обраним напрямком розробки, а також з наявними на ігровому ринку аналогами. Результатом розробки проєкту є повноцінна відеогра, в якій користувач може провести свій час.
Опис
Ключові слова
відеогра, ігровий процес, сюжетна лінія, персонаж
Бібліографічний опис
Шафарук О. М. Інтерактивна новела на основі Unity з механізмом прийняття рішень : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 123 Комп’ютерна інженерія / О. М. Шафарук ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 59 с.