Публікація: Проєктування іміджевого каталогу студії флористики «Maison Flor»
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою роботи є розробка електронного каталогу студії флористики з метою ефективного представлення інформації про її послуги та підвищення зручності для користувачів. Об'єктом дослідження є процеси розробки та впровадження електронних видань.У кваліфікаційній роботі проведено аналіз завдання, визначено мету, об'єкт та предмет дослідження. Виконано аналітичний огляд досягнень у виробництві та застосуванні електронних видань, зокрема електронних каталогів, їх переваг та різновидів. Розглянуто основні етапи проектування технологічного процесу виготовлення електронного видання, включаючи планування, збір та систематизацію матеріалів, визначення цільової аудиторії, вибір формату та структури, розробку технічного завдання, створення та тестування прототипу.
Опис
Ключові слова
електронний каталог, фірмовий стиль, адаптивний дизайн, макетування
Цитування
Мілюкова К. С. Проєктування іміджевого каталогу студії флористики «Maison Flor» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / К. С. Мілюкова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 57 с.