Публікація: Мотивація студентів під час навчання іноземної мови та вплив інтернет-ресурсів на її підвищення
Немає доступних мініатюр
Дата
2012
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Анотація
Розглянуто визначення мотивації вивчення іноземних мов та основні види мотивації. Проаналізовано шляхи підвищення мотивації студентів у немовних ВНЗ та вплив інтернет-ресурсів на підвищення мотивації.
Опис
Ключові слова
мотивація, мовна компетенція, інформаційні технології
Бібліографічний опис
Борисова А. О. Мотивація студентві під час навчання іноземної мови та вплив інтернет-ресурсівна її підвищення / А. О. Борисова, В. О. Архипова, А. О. Колесник // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - № 1 (2). - С. 427 - 433.