Публікація:
Мотивація студентів під час навчання іноземної мови та вплив інтернет-ресурсів на її підвищення

Немає доступних мініатюр

Дата

2012

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Розглянуто визначення мотивації вивчення іноземних мов та основні види мотивації. Проаналізовано шляхи підвищення мотивації студентів у немовних ВНЗ та вплив інтернет-ресурсів на підвищення мотивації.

Опис

Ключові слова

мотивація, мовна компетенція, інформаційні технології

Бібліографічний опис

Борисова А. О. Мотивація студентві під час навчання іноземної мови та вплив інтернет-ресурсівна її підвищення / А. О. Борисова, В. О. Архипова, А. О. Колесник // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - № 1 (2). - С. 427 - 433.

DOI