Публікація:
Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У роботі розглянуто особливості відкритого дистанційного навчання, які обумовлені впровадженням системних змін щодо реалізації принципів соціального виміру. Особливу увагу приділено якісним трансформаціям стосовно демократизації доступу до цифрової культурної спадщини як ключового рушія підтримки інклюзивності у розв’язанні актуальних проблем освіти.

Опис

Ключові слова

відкрите ліцензування, соціальний вимір, освітні ресурси, культурна спадщина, гнучкість

Цитування

Олійник Т. О. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика / Т. О. Олійник, М. Е. Пісоцька, П. Є. Минко // матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, 31 березня–2 квітня 2021 р. – Харків : «Мітра», 2021. – Т.1. – С. 119-122.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються