Публікація:
Модель управління якістю Lean Six Sigma в сфері послуг

dc.contributor.authorПерегуда, Г. Д.
dc.date.accessioned2025-05-12T07:32:20Z
dc.date.available2025-05-12T07:32:20Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe paper discusses the implementation of the Lean Six Sigma (LSS) quality management model in the service sector. It explores how the integration of Lean principles and Six Sigma methodologies can enhance service quality by reducing defects, optimizing processes, and increasing customer satisfaction. The paper highlights the importance of adapting LSS tools to address the unique challenges of service industries, such as variability and immateriality of services. It also presents the application of the DMAIC cycle in improving service delivery and operational efficiency. The significance of LSS in enhancing service sector competitiveness is emphasized.
dc.identifier.citationПерегуда Г. Д. Модель управління якістю Lean Six Sigma в сфері послуг / Г. Д. Перегуда // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 4. – С. 209–211.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31145
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectсфера послуг
dc.subjectLean Six Sigma
dc.titleМодель управління якістю Lean Six Sigma в сфері послуг
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
RiM_2025_T4-209-211.pdf
Розмір:
223.02 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: