Публікація:
Інформаційна модель процесів оцінки якості освітньої програми

dc.contributor.authorПетрик, Р. С.
dc.contributor.authorФесенко, Т. Г.
dc.date.accessioned2024-05-12T13:53:59Z
dc.date.available2024-05-12T13:53:59Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractВ доповіді наводяться результати проведення детального аналізу змісту «обґрунтування рівня відповідності критерію» та ступеня його аргументації ЕГ під час акредитації ОП за окремими спеціальностями галузі знань «12 – Інформаційні технології». Крім того, модель включає етапи формування колегіального рішення в акредитаційний процес: від «експертної оцінки» до «розгляду» галузевою експертною радою та «ухвалення рішення» НАЗЯВО. Розвитком інформаційної моделі оцінки якості ОП може слугувати розробка відповідного програмного продукту.
dc.identifier.citationПетрик Р. С. Інформаційна модель процесів оцінки якості освітньої програми / Р. С. Петрик, Т. Г. Фесенко // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 1. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 68.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26290
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Петров В.В.
dc.subjectоцінка якості освітньої програми
dc.subjectосвітня програма
dc.titleІнформаційна модель процесів оцінки якості освітньої програми
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
SNR_2022-68.pdf
Розмір:
289.09 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: