Публікація:
Дослідження методів та моделей адаптивного навчання для вивчення інформаційних технологій. Визначення рівня компетентностей

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єктом дослідження є методи та моделі адаптивного навчання [1], орієнтовані на вивчення інформаційних технологій та визначення рівня компетентностей студентів. Метою роботи є проведення аналізу ефективності різних методів оцінювання компетентностей, таких як тести [2], практичні завдання, адаптивні системи, аналіз освітніх платформ та портфоліо, з використанням багатокритеріального підходу. Методами дослідження є аналіз наукових джерел, розробка багатокритеріальної моделі оцінювання, а також систематизація даних за такими критеріями, як точність, об’єктивність, адаптивність, універсальність і часова ефективність.

Опис

Ключові слова

адаптивне навчання, портфоліо, багатокритеріальний підхід

Бібліографічний опис

Лученко Я. В. Дослідження методів та моделей адаптивного навчання для вивчення інформаційних технологій. Визначення рівня компетентностей : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Я. В. Лученко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 87 с.

DOI