Публікація:
Дослідження методів та моделей адаптивного навчання для вивчення інформаційних технологій. Визначення рівня компетентностей

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єктом дослідження є методи та моделі адаптивного навчання [1], орієнтовані на вивчення інформаційних технологій та визначення рівня компетентностей студентів. Метою роботи є проведення аналізу ефективності різних методів оцінювання компетентностей, таких як тести [2], практичні завдання, адаптивні системи, аналіз освітніх платформ та портфоліо, з використанням багатокритеріального підходу. Методами дослідження є аналіз наукових джерел, розробка багатокритеріальної моделі оцінювання, а також систематизація даних за такими критеріями, як точність, об’єктивність, адаптивність, універсальність і часова ефективність.

Опис

Ключові слова

адаптивне навчання, портфоліо, багатокритеріальний підхід

Цитування

Лученко Я. В. Дослідження методів та моделей адаптивного навчання для вивчення інформаційних технологій. Визначення рівня компетентностей : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Я. В. Лученко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 87 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються