Публікація: Логотип як складова фірмового стилю
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
В роботі досліджено значення логотипу, як одного з допоміжних складових фірмового стилю. Було проаналізовано функції і роль логотипу, його вплив на формування позитивного іміджу бренду, відображення візуальної та смислової єдності. Розглянуто принципи, яких необхідно дотримуватися при розробці логотипу.
Опис
Ключові слова
логотип, стиль
Бібліографічний опис
Білець Д. Ю. Логотип як складова фірмового стилю / Д. Ю. Білець, М. О. Нікітіна // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 194-195.