Публікація: Оцінка юзабіліті освітніх сайтів: методи і технології
Завантаження...
Дата
2015
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Харківська державна академія культури
Анотація
Розглядаються методи оцінки й підвищення юзабіліті освітніх сайтів, а також технології, які рекомендовано використовувати для здійснення аналізу поведінки користувачів освітніх інтернет-ресурсів. Класифіковано методи юзабіліті й показано, що для освітніх сайтів найдоступнішими та найзручнішими є методи, пов’язані з опитуванням користувачів. Розроблені рекомендації дозволяють поліпшити зовнішній вигляд та зручність роботи освітніх сайтів.
The methods of evaluating and improving the usability of educational sites, and the technologies that are recommended to use for the behavioral analysis of the users of the educational online resources have been considered. The classification of the usability methods has been developed. The authors have shown that the most accessible and convenient methods for the educational sites are associated with the users’ interviews. The recommendations have made it possible to improve the appearance and enhancing the usability of educational sites.
Опис
Ключові слова
веб-сайт, usability, юзабіліті, evaluation of attendance, опитування користувачів, оцінка відвідувань
Бібліографічний опис
Тітов С. В. Оцінка юзабіліті освітніх сайтів: методи і технології / С. В. Тітов, О. В. Тітова // Вісник ХДАК. – 2015. – Вип. 47. – С. 127–134.