Публікація:
Достлідження та аналіз алгоритмів процедурної генерації карт у 2D іграх

dc.contributor.authorБалюк, І. В.
dc.date.accessioned2024-07-17T13:42:15Z
dc.date.available2024-07-17T13:42:15Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є алгоритми процедурної генерації карт у 2D іграх. Предметом досліджень є особливості та ефективність алгоритмів процедурної генерації карт у контексті 2D ігор. Мета роботи - дослідити та проаналізувати алгоритми процедурної генерації карт у 2D іграх з метою виявлення їхніх переваг та недоліків. Методи дослідження – використання Unity для розробки і тестування різних алгоритмів процедурної генерації карт, аналіз коду та результатів генерації. Сфера застосування – розробка комп'ютерних ігор, віртуальна реальність, навчальні програми з комп'ютерної графіки та програмування.
dc.identifier.citationБалюк І. В. Достлідження та аналіз алгоритмів процедурної генерації карт у 2D іграх : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп'ютерні науки / І. В. Балюк ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 66 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/27412
dc.language.isouk
dc.subjectпроцедурна генерація карт
dc.subject2D гра
dc.titleДостлідження та аналіз алгоритмів процедурної генерації карт у 2D іграх
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2024_M_ST_Baluk_IV.pdf
Розмір:
1.88 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: