Публікація: Достлідження та аналіз алгоритмів процедурної генерації карт у 2D іграх
dc.contributor.author | Балюк, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T13:42:15Z | |
dc.date.available | 2024-07-17T13:42:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.description.abstract | Об’єктом дослідження є алгоритми процедурної генерації карт у 2D іграх. Предметом досліджень є особливості та ефективність алгоритмів процедурної генерації карт у контексті 2D ігор. Мета роботи - дослідити та проаналізувати алгоритми процедурної генерації карт у 2D іграх з метою виявлення їхніх переваг та недоліків. Методи дослідження – використання Unity для розробки і тестування різних алгоритмів процедурної генерації карт, аналіз коду та результатів генерації. Сфера застосування – розробка комп'ютерних ігор, віртуальна реальність, навчальні програми з комп'ютерної графіки та програмування. | |
dc.identifier.citation | Балюк І. В. Достлідження та аналіз алгоритмів процедурної генерації карт у 2D іграх : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп'ютерні науки / І. В. Балюк ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 66 с. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/27412 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | процедурна генерація карт | |
dc.subject | 2D гра | |
dc.title | Достлідження та аналіз алгоритмів процедурної генерації карт у 2D іграх | |
dc.type | Other | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- 2024_M_ST_Baluk_IV.pdf
- Розмір:
- 1.88 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: