Публікація:
Достлідження та аналіз алгоритмів процедурної генерації карт у 2D іграх

Немає доступних мініатюр

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єктом дослідження є алгоритми процедурної генерації карт у 2D іграх. Предметом досліджень є особливості та ефективність алгоритмів процедурної генерації карт у контексті 2D ігор. Мета роботи - дослідити та проаналізувати алгоритми процедурної генерації карт у 2D іграх з метою виявлення їхніх переваг та недоліків. Методи дослідження – використання Unity для розробки і тестування різних алгоритмів процедурної генерації карт, аналіз коду та результатів генерації. Сфера застосування – розробка комп'ютерних ігор, віртуальна реальність, навчальні програми з комп'ютерної графіки та програмування.

Опис

Ключові слова

процедурна генерація карт, 2D гра

Бібліографічний опис

Балюк І. В. Достлідження та аналіз алгоритмів процедурної генерації карт у 2D іграх : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп'ютерні науки / І. В. Балюк ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 66 с.

DOI