Публікація:
Розробка маркетингових стратегій підприємства

dc.contributor.authorМоскальова, М. С.
dc.date.accessioned2024-09-04T13:21:45Z
dc.date.available2024-09-04T13:21:45Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractIn a competitive business environment, the development of an enterprise is inextricably linked to the marketing strategy that determines its success in the market. This thesis discusses the key aspects of marketing strategy, including target market selection, customer value creation, and product promotion. The author describes the stages of strategy development, including the analysis of consumer and competitor needs, as well as the choice of product and pricing policies. Focusing on marketing objectives, two main groups of strategies are considered - product and market strategies, providing examples of each approach. Differentiation, specialization, and cost-cutting strategies are also covered
dc.identifier.citationМоскальова М. С. Розробка маркетингових стратегій підприємства / М. С. Москальова ; наук. керівник д. е. н., проф. Л. В. Соколова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 8. – С. 39–41.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/28581
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectмаркетингова стратегія
dc.titleРозробка маркетингових стратегій підприємства
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
39-41_RiM_2024_T8.pdf
Розмір:
46.27 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: