Публікація: Розробка маркетингових стратегій підприємства
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
In a competitive business environment, the development of an enterprise is inextricably linked to the marketing strategy that determines its success in the market. This thesis discusses the key aspects of marketing strategy, including target market selection, customer value creation, and product promotion. The author describes the stages of strategy development, including the analysis of consumer and competitor needs, as well as the choice of product and pricing policies. Focusing on marketing objectives, two main groups of strategies are considered - product and market strategies, providing examples of each approach. Differentiation, specialization, and cost-cutting strategies are also covered
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія
Бібліографічний опис
Москальова М. С. Розробка маркетингових стратегій підприємства / М. С. Москальова ; наук. керівник д. е. н., проф. Л. В. Соколова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 8. – С. 39–41.