Публікація:
Розробка маркетингових стратегій підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

In a competitive business environment, the development of an enterprise is inextricably linked to the marketing strategy that determines its success in the market. This thesis discusses the key aspects of marketing strategy, including target market selection, customer value creation, and product promotion. The author describes the stages of strategy development, including the analysis of consumer and competitor needs, as well as the choice of product and pricing policies. Focusing on marketing objectives, two main groups of strategies are considered - product and market strategies, providing examples of each approach. Differentiation, specialization, and cost-cutting strategies are also covered

Опис

Ключові слова

маркетингова стратегія

Бібліографічний опис

Москальова М. С. Розробка маркетингових стратегій підприємства / М. С. Москальова ; наук. керівник д. е. н., проф. Л. В. Соколова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 8. – С. 39–41.

DOI