Публікація: Впровадження системи управління якістю послуг в технологічних компаніях на основі міжнародних стандартів ISO/IEC 20000
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Мета роботи – розробити рекомендації щодо впровадження системи управління якістю послуг в технологічних компаніях. У магістерській кваліфікаційній роботі розроблено алгоритм впровадження процесного підходу до системи менеджменту якості в технологічній компанії, що спеціалізується в галузі маркетингу. Він дозволяє виявляти проблемні сфери та приймати виважені та обґрунтовані управлінські рішення з метою підвищення загальної ефективності діяльності компанії. В дослідженні розглянуті різні етапи функціонування технологічних компаній з погляду венчурного інвестування. Для кожного етапу розглянуті цілі створення компанії, і визначені пункти стандарту, які доцільно впроваджувати на кожному з етапів росту компанії.
Опис
Ключові слова
система управління якістю, система менеджменту якості, процесний підхід, механізм процесного підходу, особливості технологічних компаній, управління послугами
Бібліографічний опис
Корніцький С. В. Впровадження системи управління якістю послуг в технологічних компаніях на основі міжнародних стандартів ISO/IEC 20000 : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка / С. В. Корніцький ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 88 с.