Публікація: Проєктуваня фірмового стилю салону краси "The Style"
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є розробка фірмового стилю салону краси. Для досягнення мети розроблено процес проєктування корпоративної ідентичності для салону краси, проаналізовано завдання на кваліфікаційну роботу, проведено огляд літератури за темою роботи, здійснено анкетування цільової аудиторії. Розглянуто послідовність розробки корпоративної ідентичності, обрано інструменти дизайну, розроблено інформаційну структуру бренду. Створено графічний дизайн, визначено елементи бренду та розроблено носії фірмового стилю салону краси, проведено економічні розрахунки. Пояснювальна записка містить детальний опис усіх етапів розробки брендингу та корпоративної ідентичності. Результатом кваліфікаційної роботи є чітко визначена та сучасна корпоративна ідентичність для салону краси, що включає впізнаваний фірмовий стиль, привабливу візуальну ідентичність та елементи, які відповідають потребам цільової аудиторії.
Опис
Ключові слова
корпоративна ідентичність, фірмовий стиль, брендинг, модульна сітка, колірне рішення
Цитування
Грунська Н. В. Проєктуваня фірмового стилю салону краси "The Style" : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Н. В. Грунська ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 76 с.