Публікація:
Проєктуваня фірмового стилю салону краси "The Style"

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є розробка фірмового стилю салону краси. Для досягнення мети розроблено процес проєктування корпоративної ідентичності для салону краси, проаналізовано завдання на кваліфікаційну роботу, проведено огляд літератури за темою роботи, здійснено анкетування цільової аудиторії. Розглянуто послідовність розробки корпоративної ідентичності, обрано інструменти дизайну, розроблено інформаційну структуру бренду. Створено графічний дизайн, визначено елементи бренду та розроблено носії фірмового стилю салону краси, проведено економічні розрахунки. Пояснювальна записка містить детальний опис усіх етапів розробки брендингу та корпоративної ідентичності. Результатом кваліфікаційної роботи є чітко визначена та сучасна корпоративна ідентичність для салону краси, що включає впізнаваний фірмовий стиль, привабливу візуальну ідентичність та елементи, які відповідають потребам цільової аудиторії.

Опис

Ключові слова

корпоративна ідентичність, фірмовий стиль, брендинг, модульна сітка, колірне рішення

Цитування

Грунська Н. В. Проєктуваня фірмового стилю салону краси "The Style" : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Н. В. Грунська ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 76 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються