Публікація:
Моделі, методи та засоби оптимізації ресурсів в ігрових застосунках

dc.contributor.authorСергеєв, Д. В.
dc.date.accessioned2025-08-24T07:50:27Z
dc.date.available2025-08-24T07:50:27Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є розробка моделей та методів, що націлені на вирішення оптимізаційних проблем при розробці ігрової системи. Основними завданнями дослідження стали аналіз можливих критичних секцій, які створюють проблеми з продуктивністю, створення моделей та методів для обробки таких ресурсів, тестування створених систем. У ході роботи було проведено аналіз найбільш значущих ресурсів в ігрових додатках, на основі якого було встановлено вектор напрямку для розробки моделей та методів. Проведено огляд сучасних рішень, що мають відношення до обраної теми. Побудовано три напрямки розвитку моделей. Перша модель вирішує проблему надмірного використання ресурсів процесора. Друга досліджує взаємозв'язок між завантаженням пам'яті та архітектурою структур даних. Третя спрямована на проблему надмірних витрат часу розробника. На основі цих напрямків було створено три системи. Перша – це модель оптимізації CPU шляхом вивантаження найбільш критичних обчислювальних операцій на GPU. Друга – набір методів для проектування оптимальної архітектури даних. Третя – набір моделей для створення більш структурованих та систематизованих інтерфейсів для генерації та конфігурації ігрових об'єктів. Кожна система була протестована з використанням різних форматів тестів, а ефективність запропонованих рішень була проаналізована на основі результатів тестування.
dc.identifier.citationСергеєв Д. В. Моделі, методи та засоби оптимізації ресурсів в ігрових застосунках : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / Д. В. Сергеєв ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 104 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/32383
dc.language.isouk
dc.subjectігрова система
dc.subjectцентральний процесор
dc.subjectграфічний процесор
dc.titleМоделі, методи та засоби оптимізації ресурсів в ігрових застосунках
dc.title.alternativeModels, Methods and Tools for Resource Optimization in Gaming Applications
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 2 з 2
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2025_M_EOM_SPm-23-3_Serheiev_D_V.pdf
Розмір:
2.47 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2025_M_EOM_SPm-23-3_Serheiev_D_V_Dodatky.pdf
Розмір:
807.11 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
10.74 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: