Публікація: Моделі, методи та засоби оптимізації ресурсів в ігрових застосунках
| dc.contributor.author | Сергеєв, Д. В. | |
| dc.date.accessioned | 2025-08-24T07:50:27Z | |
| dc.date.available | 2025-08-24T07:50:27Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | Метою кваліфікаційної роботи є розробка моделей та методів, що націлені на вирішення оптимізаційних проблем при розробці ігрової системи. Основними завданнями дослідження стали аналіз можливих критичних секцій, які створюють проблеми з продуктивністю, створення моделей та методів для обробки таких ресурсів, тестування створених систем. У ході роботи було проведено аналіз найбільш значущих ресурсів в ігрових додатках, на основі якого було встановлено вектор напрямку для розробки моделей та методів. Проведено огляд сучасних рішень, що мають відношення до обраної теми. Побудовано три напрямки розвитку моделей. Перша модель вирішує проблему надмірного використання ресурсів процесора. Друга досліджує взаємозв'язок між завантаженням пам'яті та архітектурою структур даних. Третя спрямована на проблему надмірних витрат часу розробника. На основі цих напрямків було створено три системи. Перша – це модель оптимізації CPU шляхом вивантаження найбільш критичних обчислювальних операцій на GPU. Друга – набір методів для проектування оптимальної архітектури даних. Третя – набір моделей для створення більш структурованих та систематизованих інтерфейсів для генерації та конфігурації ігрових об'єктів. Кожна система була протестована з використанням різних форматів тестів, а ефективність запропонованих рішень була проаналізована на основі результатів тестування. | |
| dc.identifier.citation | Сергеєв Д. В. Моделі, методи та засоби оптимізації ресурсів в ігрових застосунках : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / Д. В. Сергеєв ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 104 с. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/32383 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.subject | ігрова система | |
| dc.subject | центральний процесор | |
| dc.subject | графічний процесор | |
| dc.title | Моделі, методи та засоби оптимізації ресурсів в ігрових застосунках | |
| dc.title.alternative | Models, Methods and Tools for Resource Optimization in Gaming Applications | |
| dc.type | Other | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 2 з 2
Завантаження...
- Назва:
- 2025_M_EOM_SPm-23-3_Serheiev_D_V.pdf
- Розмір:
- 2.47 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Завантаження...
- Назва:
- 2025_M_EOM_SPm-23-3_Serheiev_D_V_Dodatky.pdf
- Розмір:
- 807.11 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 10.74 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: