Публікація:
Аналіз результатів співпраці з контрагентами

dc.contributor.authorЧерепаха, М. О.
dc.contributor.authorПанфьорова, І. Ю.
dc.date.accessioned2025-04-26T07:39:15Z
dc.date.available2025-04-26T07:39:15Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe analysis of counterparties is crucial for assessing partner reliabilІТy, obligation fulfillment, and financial stabilІТy. ІТ helps identify risks and develop cooperation strategies. Companies should combine diversification (expanding their counterparty network) and long-term partnerships (building trust wІТh reliable partners) to minimize risks. Counterparty segmentation based on business reputation, media presence, and cooperation qualІТy enables effective risk management. Key indicators include order fulfillment, non-compliance rate, supply chain organization, and payment terms.
dc.identifier.citationЧерепаха М. О. Аналіз результатів співпраці з контрагентами / М. О. Черепаха, І. Ю. Панфьорова // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 220-221.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30805
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectрезультат співпраці
dc.subjectаналіз контрагентів
dc.titleАналіз результатів співпраці з контрагентами
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T6_KN_220-221.pdf
Розмір:
137.86 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: