Публікація: Аналіз результатів співпраці з контрагентами
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНУРЕ
Анотація
The analysis of counterparties is crucial for assessing partner reliabilІТy, obligation fulfillment, and financial stabilІТy. ІТ helps identify risks and develop cooperation strategies. Companies should combine diversification (expanding their counterparty network) and long-term partnerships (building trust wІТh reliable partners) to minimize risks. Counterparty segmentation based on business reputation, media presence, and cooperation qualІТy enables effective risk management. Key indicators include order fulfillment, non-compliance rate, supply chain organization, and payment terms.
Опис
Ключові слова
результат співпраці, аналіз контрагентів
Цитування
Черепаха М. О. Аналіз результатів співпраці з контрагентами / М. О. Черепаха, І. Ю. Панфьорова // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 220-221.