Публікація:
Негативний простір у дизайні логотипів

dc.contributor.authorКриворучко, М.
dc.date.accessioned2020-07-03T08:31:10Z
dc.date.available2020-07-03T08:31:10Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractCause of an enormous rivalry in all spheres of trade and services, there is a demand of fresh decisions about brand identity. Main purpose of this work is to show one of the best way of creation an interesting and profitable logouk_UA
dc.identifier.citationКриворучко М. Негативний простір у дизайні логотипів / М. Криворучко // “Друкарство молоде” : зб. тез. доп. 20-ї Міжнар. наук.-техн. конф. студентів і аспірантів, 2020 р. – Київ, 2020. – С. 214–215.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/12405
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдизайн логотипівuk_UA
dc.subjectлоготипuk_UA
dc.titleНегативний простір у дизайні логотипівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Druck_molode_2020_Tabakova_Krivoruchko.pdf
Розмір:
556.56 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: