Публікація: Дослідження методів персоналізації контенту при реалізації ІТ-проєктів в галузі маркетингу
Завантаження...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою роботи є дослідження та аналіз методів персоналізації контенту при реалізації ІТ-проєктів в галузі маркетингу, а також розробка на їх основі власного підходу. Дослідження, що проведені в роботі, базуються на використанні методів системного аналізу задач маркетингу, методів розв’язання задачі персоналізації контенту для підтримки рекламної компанії, методів оцінки ефективності запропонованого підходу та інструментах проєктного менеджменту, таких як Waterfall, Agile. Результатом роботи є розроблений власний метод персоналізації контенту, специфікація та розробка програмної системи з використанням цього методу, що має на меті дослідження і персоналізацію трафіку в громадських місцях для подальшого підвищення ефективності проведення рекламних компаній.
Опис
Ключові слова
менеджмент проєкту, персоналізація, цільова аудиторія
Бібліографічний опис
Кудінова А. О. Дослідження методів персоналізації контенту при реалізації ІТ-проєктів в галузі маркетингу : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / А. О. Кудінова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 55 с.