Публікація:
Corporate style as a brand promotion technology

dc.contributor.authorAzarenkov, V. I.
dc.contributor.authorYerokhina, A. V.
dc.date.accessioned2024-05-18T21:21:42Z
dc.date.available2024-05-18T21:21:42Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractThis paper examines corporate identity as a technology of brand promotion in the context of increased competition. The article analyses world examples in business and literature that prove that corporate identity is an important part of brand recognition and promotion. Careless attitude to its development can lead to undesirable consequences.
dc.identifier.citationAzarenkov V. I. Corporate style as a brand promotion technology / V. I. Azarenkov, A. V. Yerokhina // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 118-119.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26416
dc.language.isoen
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectCorporate style
dc.subjectbrand
dc.titleCorporate style as a brand promotion technology
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2024-2-118-119.pdf
Розмір:
388.98 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: