Публікація:
Corporate style as a brand promotion technology

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

This paper examines corporate identity as a technology of brand promotion in the context of increased competition. The article analyses world examples in business and literature that prove that corporate identity is an important part of brand recognition and promotion. Careless attitude to its development can lead to undesirable consequences.

Опис

Ключові слова

Corporate style, brand

Бібліографічний опис

Azarenkov V. I. Corporate style as a brand promotion technology / V. I. Azarenkov, A. V. Yerokhina // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 118-119.

DOI