Публікація: Дослідження використання прогностичного аналізу та Big Data в електронній комерції
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єктом дослідження є моделі та алгоритми прогностичної аналітики при роботі з великими наборами даних в електронній комерції.
Метою роботи є дослідження використання моделей, які можуть бути використані для аналізу даних метрик та подальшого використання в онлайн-магазинах.
Методи розробки базуються на моделях та алгоритмах для обробки зібраних даних про купівельний досвід користувача інтернет-магазину.
У результаті роботи були здійснені дослідження та проаналізовані алгоритми, які у майбутньому будуть використані для реалізації складної програмної системи
Опис
Ключові слова
прогностична аналітика, предиктивна аналітика, інтернет-магазин, електронна комерція, big data, dataset
Бібліографічний опис
Слєпєнкова Є. С. Дослідження використання прогностичного аналізу та Big Data в електронній комерції : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Є. С. Слєпєнкова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 89 с.