Публікація:
Дослідження використання прогностичного аналізу та Big Data в електронній комерції

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єктом дослідження є моделі та алгоритми прогностичної аналітики при роботі з великими наборами даних в електронній комерції. Метою роботи є дослідження використання моделей, які можуть бути використані для аналізу даних метрик та подальшого використання в онлайн-магазинах. Методи розробки базуються на моделях та алгоритмах для обробки зібраних даних про купівельний досвід користувача інтернет-магазину. У результаті роботи були здійснені дослідження та проаналізовані алгоритми, які у майбутньому будуть використані для реалізації складної програмної системи

Опис

Ключові слова

прогностична аналітика, предиктивна аналітика, інтернет-магазин, електронна комерція, big data, dataset

Цитування

Слєпєнкова Є. С. Дослідження використання прогностичного аналізу та Big Data в електронній комерції : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Є. С. Слєпєнкова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 89 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються