Публікація:
«Скінінг» в індустрії комп’ютерних відеоігор

dc.contributor.authorМаслік, Д. Є.
dc.date.accessioned2025-04-22T08:03:26Z
dc.date.available2025-04-22T08:03:26Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThis thesis highlights the importance of proper skinning in 3D character creation for games. It examines how well-painted weights ensure smooth, realistic deformations, preventing stiff or unnatural animations that break immersion. The paper discusses the challenges of balancing bone influences, the impact on performance, and the role of tools like Blender, Maya, and 3ds Max in refining weight distribution. Lastly, the thesis highlights best practices for achieving high-quality results efficiently.
dc.identifier.citationМаслік Д. Є. «Скінінг» в індустрії комп’ютерних відеоігор / Д. Є. Маслік ; науковий керівник канд. ф.-м. наук В. В. Ібулаєв // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 244–246.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30523
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subject«Скінінг»
dc.subjectіндустрія комп’ютерних відеоігор
dc.title«Скінінг» в індустрії комп’ютерних відеоігор
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T3_MEEPP_244-246.pdf
Розмір:
245.82 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: