Публікація: «Скінінг» в індустрії комп’ютерних відеоігор
dc.contributor.author | Маслік, Д. Є. | |
dc.date.accessioned | 2025-04-22T08:03:26Z | |
dc.date.available | 2025-04-22T08:03:26Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.description.abstract | This thesis highlights the importance of proper skinning in 3D character creation for games. It examines how well-painted weights ensure smooth, realistic deformations, preventing stiff or unnatural animations that break immersion. The paper discusses the challenges of balancing bone influences, the impact on performance, and the role of tools like Blender, Maya, and 3ds Max in refining weight distribution. Lastly, the thesis highlights best practices for achieving high-quality results efficiently. | |
dc.identifier.citation | Маслік Д. Є. «Скінінг» в індустрії комп’ютерних відеоігор / Д. Є. Маслік ; науковий керівник канд. ф.-м. наук В. В. Ібулаєв // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 244–246. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/30523 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ХНУРЕ | |
dc.subject | «Скінінг» | |
dc.subject | індустрія комп’ютерних відеоігор | |
dc.title | «Скінінг» в індустрії комп’ютерних відеоігор | |
dc.type | Thesis | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PiM_2025_T3_MEEPP_244-246.pdf
- Розмір:
- 245.82 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: