Публікація:
«Скінінг» в індустрії комп’ютерних відеоігор

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

This thesis highlights the importance of proper skinning in 3D character creation for games. It examines how well-painted weights ensure smooth, realistic deformations, preventing stiff or unnatural animations that break immersion. The paper discusses the challenges of balancing bone influences, the impact on performance, and the role of tools like Blender, Maya, and 3ds Max in refining weight distribution. Lastly, the thesis highlights best practices for achieving high-quality results efficiently.

Опис

Ключові слова

«Скінінг», індустрія комп’ютерних відеоігор

Цитування

Маслік Д. Є. «Скінінг» в індустрії комп’ютерних відеоігор / Д. Є. Маслік ; науковий керівник канд. ф.-м. наук В. В. Ібулаєв // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 244–246.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються