Публікація:
Розробка гри на платформі unity з використанням генеративно-змагальних мереж

dc.contributor.authorЛаскавий, О. С.
dc.date.accessioned2025-05-02T11:38:49Z
dc.date.available2025-05-02T11:38:49Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe rapid advancement of computing technologies has led to an exponential increase in data volumes, creating an urgent need for innovative approaches to content generation and its integration into gaming environments. Generative Adversarial Networks (GANs) have emerged as powerful tools capable of automatically generating unique elements, such as game maps, offering new possibilities for dynamic content generation in games. This paper explores the fundamental principles of applying Generative Adversarial Networks for map generation in Unity, discusses their advantages and limitations compared to traditional methods, and examines practical considerations for their implementation in game development at various stages.
dc.identifier.citationЛаскавий О. С. Розробка гри на платформі unity з використанням генеративно-змагальних мереж / О. С. Ласкавий ; наук. керівник д. т. н., доц. А. Ю. Шафроненко // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 7 – С. 77-78.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30991
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectрозробка гри
dc.subjectгенеративно-змагальна мережа
dc.titleРозробка гри на платформі unity з використанням генеративно-змагальних мереж
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T7_ITM_77-78.pdf
Розмір:
273.78 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: