Публікація: Розробка гри на платформі unity з використанням генеративно-змагальних мереж
| dc.contributor.author | Ласкавий, О. С. | |
| dc.date.accessioned | 2025-05-02T11:38:49Z | |
| dc.date.available | 2025-05-02T11:38:49Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | The rapid advancement of computing technologies has led to an exponential increase in data volumes, creating an urgent need for innovative approaches to content generation and its integration into gaming environments. Generative Adversarial Networks (GANs) have emerged as powerful tools capable of automatically generating unique elements, such as game maps, offering new possibilities for dynamic content generation in games. This paper explores the fundamental principles of applying Generative Adversarial Networks for map generation in Unity, discusses their advantages and limitations compared to traditional methods, and examines practical considerations for their implementation in game development at various stages. | |
| dc.identifier.citation | Ласкавий О. С. Розробка гри на платформі unity з використанням генеративно-змагальних мереж / О. С. Ласкавий ; наук. керівник д. т. н., доц. А. Ю. Шафроненко // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 7 – С. 77-78. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/30991 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ХНУРЕ | |
| dc.subject | розробка гри | |
| dc.subject | генеративно-змагальна мережа | |
| dc.title | Розробка гри на платформі unity з використанням генеративно-змагальних мереж | |
| dc.type | Thesis | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PiM_2025_T7_ITM_77-78.pdf
- Розмір:
- 273.78 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: