Публікація:
Розробка гри на платформі unity з використанням генеративно-змагальних мереж

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The rapid advancement of computing technologies has led to an exponential increase in data volumes, creating an urgent need for innovative approaches to content generation and its integration into gaming environments. Generative Adversarial Networks (GANs) have emerged as powerful tools capable of automatically generating unique elements, such as game maps, offering new possibilities for dynamic content generation in games. This paper explores the fundamental principles of applying Generative Adversarial Networks for map generation in Unity, discusses their advantages and limitations compared to traditional methods, and examines practical considerations for their implementation in game development at various stages.

Опис

Ключові слова

розробка гри, генеративно-змагальна мережа

Цитування

Ласкавий О. С. Розробка гри на платформі unity з використанням генеративно-змагальних мереж / О. С. Ласкавий ; наук. керівник д. т. н., доц. А. Ю. Шафроненко // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 7 – С. 77-78.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються