Публікація: Аналіз методів стиснення зображень в ігровій індустрії
Завантаження...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
Compression method is one one of the most priorities in the development of computer games. For a long amount of time the quality of the textures were changing with the productivity of computers. The studies are based on the study of various compression methods of the early 90-th to modern methods. Despites of solving the main problems, such as bad quality, there are still a few unsolvable problems. By this time, the main problem is not the quality but the selection of a suitable computer.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Капуста А. І. Аналіз методів стиснення зображень в ігровій індустрії / А. І. Капуста // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 23 Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2019 р. – Харків : ХНУРЕ, 2019. – Т. 3. – С. 102–103.