За технічних причин Електронний архів Харківського національного університету радіоелектроніки «ElAr КhNURE» працює тільки на перегляд. Про відновлення роботи у повному обсязі буде своєчасно повідомлено.
 

Публікація:
Нейромаркетинг: переваги та недоліки

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorЗінченко, М. Е.
dc.date.accessioned2020-09-16T12:37:36Z
dc.date.available2020-09-16T12:37:36Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractРинок товарів і послуг постійно зазнає різних змін. У період активного розвитку нейрофізіологічних та психологічних наук висновок маркетологів та дослідників стає логічним, для вивчення поведінки споживачів та їх уподобань необхідно забезпечити безпосередню участь самих споживачів у проведенні відповідних досліджень. В результаті багато виробників почали використовувати нейромаркетинг у своїй маркетинговій діяльності з метою посилення процесу просування своїх товарів та послуг на зовнішніх та внутрішніх ринках збуту. The market for goods and services is constantly undergoing various changes. In the period of active development of the neurophysiological and psychological sciences, the conclusion of marketers and researchers becomes logical, in order to study consumer behavior and their preferences, it is necessary to ensure the direct participation of consumers themselves in conducting relevant studies. As a result, many manufacturers began to use neuromarketing in their marketing activities in order to enhance the process of promoting their goods and services in foreign and domestic sales markets.uk_UA
dc.identifier.citationЗінченко М. Е. Нейромаркетинг: переваги та недоліки / М. Е. Зінченко, Л. В. Соколова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : зб. матеріалів 24-го Міжнар. молодіжн. форуму, 7–9 квітня 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 9 – С. 182-183.uk_UA
dc.identifier.urihttps://drive.google.com/file/d/1EwFV6hpQQSHa2xe_VfpTeQevmqlntVRw/view
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/13296
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectпереваг нейромаркетингуuk_UA
dc.subjectнедоліки нейромаркетингуuk_UA
dc.subjectметод просування товаруuk_UA
dc.subjectтехнології нейромаркетингуuk_UA
dc.titleНейромаркетинг: переваги та недолікиuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
SokolovaLV_ZinchenkoME_2020_PP_183-184_.pdf
Розмір:
476.02 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: