Publication:
Застосування закону Міллера в UX дизайні

dc.contributor.authorФедотова, Т.
dc.date.accessioned2024-12-22T22:19:07Z
dc.date.available2024-12-22T22:19:07Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractУ 1956 році американський психолог Джордж Міллер сформулював принцип обмеження кількості елементів або їхніх груп як об’єктів людської уваги «сім плюс мінус два». Прийнято вважати, що така кількість елементів не викликає когнітивного перенавантаження. Таким чином під час розробки UX-складової дизайну інтерфейсу рекомендується розподіляти інформацію та графічні елементи по групах, відповідно до цього принципу (англ. chunking).
dc.identifier.citationФедотова Т. Застосування закону міллера в UX дизайні / Т. Федотова // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 102.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/29485
dc.language.isouk
dc.publisherХНЕУ
dc.subjectзакон Міллера
dc.subjectполіграфия
dc.titleЗастосування закону Міллера в UX дизайні
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
F-2024-102.pdf
Size:
699.99 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
9.55 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: