Публікація:
Застосування закону Міллера в UX дизайні

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У 1956 році американський психолог Джордж Міллер сформулював принцип обмеження кількості елементів або їхніх груп як об’єктів людської уваги «сім плюс мінус два». Прийнято вважати, що така кількість елементів не викликає когнітивного перенавантаження. Таким чином під час розробки UX-складової дизайну інтерфейсу рекомендується розподіляти інформацію та графічні елементи по групах, відповідно до цього принципу (англ. chunking).

Опис

Ключові слова

закон Міллера, поліграфия

Цитування

Федотова Т. Застосування закону міллера в UX дизайні / Т. Федотова // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 102.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються