Публікація: Розробка модуля «Оптимізація поведінки неігрових персонажів» інформаційної ігрової системи
dc.contributor.author | Скриниченко, Д. С. | |
dc.date.accessioned | 2025-09-05T16:58:49Z | |
dc.date.available | 2025-09-05T16:58:49Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.description.abstract | Сучасні ігрові рушії є потужними інструментами для моделювання світів зі складною фізикою та складною взаємодією між агентами з різними можливостями. В наш час відбувається дуже багато експериментів і спроб знаходження нових способів взаємодії між гравцем і неігровими персонажами. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є застосування методів машинного навчання для оптимізації поведінки неігрових персонажів інформаційних ігрових систем. Основним методом дослідження є використання навчання з підкріпленням за допомогою бібліотеки ML-Agents ігрового рушія Unity. Метою кваліфікаційної роботи є розробка модуля «Оптимізація поведінки неігрових персонажів» інформаційної ігрової системи жанру «три в ряд», дослідження застосування методу навчання з підкріпленням для оптимізації поведінки неігрових персонажів в інформаційних ігрових системах, порівняння його з іншими існуючими методами оптимізації поведінки. У результаті виконання кваліфікаційної роботи, успішно створено і проведено тренування неігрового персонажа за допомогою навчання з підкріпленням, який досяг середніх результатів. На основі отриманих даних і досвіду, гарною рекомендацією вважається застосування не одного методу машинного навчання, а поїднання декількох методів, а також проведення тренування агента на сучасному комп’ютері. | |
dc.identifier.citation | Скриниченко Д. С. Розробка модуля «Оптимізація поведінки неігрових персонажів» інформаційної ігрової системи : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. С. Скриниченко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 63 с. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/32600 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | ігрова система | |
dc.subject | оптимізація поведінки | |
dc.subject | навчання з підкріпленням | |
dc.subject | неігровий персонаж | |
dc.title | Розробка модуля «Оптимізація поведінки неігрових персонажів» інформаційної ігрової системи | |
dc.type | Other | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- 2025_B_IUS_Skrinichenko_DS.pdf
- Розмір:
- 2.29 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 10.74 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: