Публікація:
Розробка модуля «Оптимізація поведінки неігрових персонажів» інформаційної ігрової системи

dc.contributor.authorСкриниченко, Д. С.
dc.date.accessioned2025-09-05T16:58:49Z
dc.date.available2025-09-05T16:58:49Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractСучасні ігрові рушії є потужними інструментами для моделювання світів зі складною фізикою та складною взаємодією між агентами з різними можливостями. В наш час відбувається дуже багато експериментів і спроб знаходження нових способів взаємодії між гравцем і неігровими персонажами. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є застосування методів машинного навчання для оптимізації поведінки неігрових персонажів інформаційних ігрових систем. Основним методом дослідження є використання навчання з підкріпленням за допомогою бібліотеки ML-Agents ігрового рушія Unity. Метою кваліфікаційної роботи є розробка модуля «Оптимізація поведінки неігрових персонажів» інформаційної ігрової системи жанру «три в ряд», дослідження застосування методу навчання з підкріпленням для оптимізації поведінки неігрових персонажів в інформаційних ігрових системах, порівняння його з іншими існуючими методами оптимізації поведінки. У результаті виконання кваліфікаційної роботи, успішно створено і проведено тренування неігрового персонажа за допомогою навчання з підкріпленням, який досяг середніх результатів. На основі отриманих даних і досвіду, гарною рекомендацією вважається застосування не одного методу машинного навчання, а поїднання декількох методів, а також проведення тренування агента на сучасному комп’ютері.
dc.identifier.citationСкриниченко Д. С. Розробка модуля «Оптимізація поведінки неігрових персонажів» інформаційної ігрової системи : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. С. Скриниченко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 63 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/32600
dc.language.isouk
dc.subjectігрова система
dc.subjectоптимізація поведінки
dc.subjectнавчання з підкріпленням
dc.subjectнеігровий персонаж
dc.titleРозробка модуля «Оптимізація поведінки неігрових персонажів» інформаційної ігрової системи
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2025_B_IUS_Skrinichenko_DS.pdf
Розмір:
2.29 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
10.74 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: