Публікація: Розробка модуля «Оптимізація поведінки неігрових персонажів» інформаційної ігрової системи
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Сучасні ігрові рушії є потужними інструментами для моделювання світів зі складною фізикою та складною взаємодією між агентами з різними можливостями. В наш час відбувається дуже багато експериментів і спроб знаходження нових способів взаємодії між гравцем і неігровими персонажами. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є застосування методів машинного навчання для оптимізації поведінки неігрових персонажів інформаційних ігрових систем. Основним методом дослідження є використання навчання з підкріпленням за допомогою бібліотеки ML-Agents ігрового рушія Unity. Метою кваліфікаційної роботи є розробка модуля «Оптимізація поведінки неігрових персонажів» інформаційної ігрової системи жанру «три в ряд», дослідження застосування методу навчання з підкріпленням для оптимізації поведінки неігрових персонажів в інформаційних ігрових системах, порівняння його з іншими існуючими методами оптимізації поведінки. У результаті виконання кваліфікаційної роботи, успішно створено і проведено тренування неігрового персонажа за допомогою навчання з підкріпленням, який досяг середніх результатів. На основі отриманих даних і досвіду, гарною рекомендацією вважається застосування не одного методу машинного навчання, а поїднання декількох методів, а також проведення тренування агента на сучасному комп’ютері.
Опис
Ключові слова
ігрова система, оптимізація поведінки, навчання з підкріпленням, неігровий персонаж
Бібліографічний опис
Скриниченко Д. С. Розробка модуля «Оптимізація поведінки неігрових персонажів» інформаційної ігрової системи : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. С. Скриниченко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 63 с.