Публікація:
Аналіз стратегій впровадження принципів Lean Production у сфері обслуговування з точки зору впливу на лояльність персоналу

dc.contributor.authorДовгополий, С.
dc.contributor.authorМощенко, І. О.
dc.date.accessioned2023-12-04T15:29:28Z
dc.date.available2023-12-04T15:29:28Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractПослуга не обмежується лише актом її надання. Особливості впровадження методології LP в сфері надання послуг у працях українських науковців не отримали широкого висвітлення, натомість це питання досліджено в роботах закордонних авторів. Дослідження показало, що стратегія поступового та продуманого впровадження LP допомагає зберегти лояльність співробітників і клієнтів без зниження якості обслуговування та уникнути втрати репутації.
dc.identifier.citationДовгополий С. Аналіз стратегій впровадження принципів Lean Production у сфері обслуговування з точки зору впливу на лояльність персоналу / С. Довгополий, І. О. Мощенко // Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2023 р. – Львів, 2023. – Режим доступу: https://science.lpnu.ua/uk/qm-2023/tezy-dopovidey. – С. 67–68.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/25039
dc.language.isouk
dc.subjectLean Production
dc.subjectлояльність персоналу
dc.titleАналіз стратегій впровадження принципів Lean Production у сфері обслуговування з точки зору впливу на лояльність персоналу
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
moshchenko.pdf
Розмір:
239.98 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.64 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: