Публікація:
Аналіз стратегій впровадження принципів Lean Production у сфері обслуговування з точки зору впливу на лояльність персоналу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Послуга не обмежується лише актом її надання. Особливості впровадження методології LP в сфері надання послуг у працях українських науковців не отримали широкого висвітлення, натомість це питання досліджено в роботах закордонних авторів. Дослідження показало, що стратегія поступового та продуманого впровадження LP допомагає зберегти лояльність співробітників і клієнтів без зниження якості обслуговування та уникнути втрати репутації.

Опис

Ключові слова

Lean Production, лояльність персоналу

Цитування

Довгополий С. Аналіз стратегій впровадження принципів Lean Production у сфері обслуговування з точки зору впливу на лояльність персоналу / С. Довгополий, І. О. Мощенко // Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2023 р. – Львів, 2023. – Режим доступу: https://science.lpnu.ua/uk/qm-2023/tezy-dopovidey. – С. 67–68.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються