Публікація:
Реклама, як інструмент комунікації в умовах кризи

dc.contributor.authorГолубник, Т. С.
dc.date.accessioned2025-06-12T20:06:31Z
dc.date.available2025-06-12T20:06:31Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано які заходи застосовувались в країнах під час кризи зі сторони реклами. Виокремлено та сформовано рекомендації впливу на споживача у країнах кризи. Продемонстровано типи медіа, які доцільно використовувати для стійкості і стабільності суспільства в умовах кризи.
dc.identifier.citationГолубник Т. С. Реклама, як інструмент комунікації в умовах кризи / Т. С. Голубник // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Сучасні тренди : колективна монографія (для спеціальностей G20 Видавництво та поліграфія, F3 Комп’ютерні науки). – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2025. – Т. 1. – С. 214-222. – DOI: https://doi.org/10.30837/PMW.2025.T1.214
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.30837/PMW.2025.T1.214
dc.identifier.isbn978-617-8254-33-9
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31529
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectреклама
dc.subjectкриза
dc.titleРеклама, як інструмент комунікації в умовах кризи
dc.typeBook chapter
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMWMONOT1-214-222.pdf
Розмір:
265.61 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
10.74 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: