Публікація:
Реклама, як інструмент комунікації в умовах кризи

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У роботі проаналізовано які заходи застосовувались в країнах під час кризи зі сторони реклами. Виокремлено та сформовано рекомендації впливу на споживача у країнах кризи. Продемонстровано типи медіа, які доцільно використовувати для стійкості і стабільності суспільства в умовах кризи.

Опис

Ключові слова

реклама, криза

Цитування

Голубник Т. С. Реклама, як інструмент комунікації в умовах кризи / Т. С. Голубник // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Сучасні тренди : колективна монографія (для спеціальностей G20 Видавництво та поліграфія, F3 Комп’ютерні науки). – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2025. – Т. 1. – С. 214-222. – DOI: https://doi.org/10.30837/PMW.2025.T1.214

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються