Публікація: Реклама, як інструмент комунікації в умовах кризи
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
У роботі проаналізовано які заходи застосовувались в країнах під час кризи зі сторони реклами. Виокремлено та сформовано рекомендації впливу на споживача у країнах кризи. Продемонстровано типи медіа, які доцільно використовувати для стійкості і стабільності суспільства в умовах кризи.
Опис
Ключові слова
реклама, криза
Цитування
Голубник Т. С. Реклама, як інструмент комунікації в умовах кризи / Т. С. Голубник // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Сучасні тренди : колективна монографія (для спеціальностей G20 Видавництво та поліграфія, F3 Комп’ютерні науки). – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2025. – Т. 1. – С. 214-222. – DOI: https://doi.org/10.30837/PMW.2025.T1.214