Публікація:
Дослідження методів визначення лояльності клієнтів та оцінки рівня їх задоволеності

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета дослідження – аналіз методів визначення лояльності клієнтів та оцінки рівня їх задоволеності та розробка алгоритму визначення уніфікованої оцінки на підставі різнотипних даних. Метод рішення – класичні методи дослідження для визначення існуючих алгоритмів збору даних, а також методів оцінки рівня лояльності та задоволеності клієнтів з використанням індексів CSI, CSAT, методи NLP для визначення тональності тексту, приведення розрахованих значень до однієї шкали, визначення методу уніфікації оцінки; емпіричні методи дослідження для проведення експерименту, визначення та доведення доцільності використання методу. В результаті роботи запропоновано метод оцінки лояльності клієнтів та рівня їх задоволеності на основі аналізу різнотипної інформації з подальшою уніфікацією результатів. Розроблено прототип програмної системи, який дозволяє провести повний цикл робіт від збору нформації до розрахунку як КРІ-метрик, так і уніфікованої оцінки під час визначення лояльності клієнтів та оцінки рівня їх задоволеності.

Опис

Ключові слова

лояльність клієнтів, опитувальники, рівень задоволеності клієнтів, уніфікована оцінка

Цитування

Лейба Я. А. Дослідження методів визначення лояльності клієнтів та оцінки рівня їх задоволеності : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення / Я. А. Лейба ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 90 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються