Публікація: Використання фізично коректного рендерингу (pbr) під час створення фотореалістичної 3D моделі для комп'ютерних ігор
dc.contributor.author | Кулішова, Н. Є. | |
dc.contributor.author | Манскова, Ю. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-19T15:33:19Z | |
dc.date.available | 2024-05-19T15:33:19Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.description.abstract | У цій роботі йдеться про використання технологій фізично коректного рендерингу в ігровій індустрії. Розглядаються різновиди текстур, за допомогою яких можливо зробити імітацію освітлення, рельєфу, прозорості чи свічення моделі для економії ресурсів комп’ютера при рендерингу в реальному часі. | |
dc.identifier.citation | Кулішова Н. Є. Використання фізично коректного рендерингу (pbr) під час створення фотореалістичної 3D моделі для комп'ютерних ігор / Н. Є. Кулішова, Ю. Ю. Манскова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 166-168. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/26451 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ТОВ «Друкарня Мадрид» | |
dc.subject | рендеринг | |
dc.subject | ігрова індустрія | |
dc.title | Використання фізично коректного рендерингу (pbr) під час створення фотореалістичної 3D моделі для комп'ютерних ігор | |
dc.type | Conference proceedings | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PMW2024-2-166-168.pdf
- Розмір:
- 734.82 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: