Публікація:
Використання фізично коректного рендерингу (pbr) під час створення фотореалістичної 3D моделі для комп'ютерних ігор

dc.contributor.authorКулішова, Н. Є.
dc.contributor.authorМанскова, Ю. Ю.
dc.date.accessioned2024-05-19T15:33:19Z
dc.date.available2024-05-19T15:33:19Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractУ цій роботі йдеться про використання технологій фізично коректного рендерингу в ігровій індустрії. Розглядаються різновиди текстур, за допомогою яких можливо зробити імітацію освітлення, рельєфу, прозорості чи свічення моделі для економії ресурсів комп’ютера при рендерингу в реальному часі.
dc.identifier.citationКулішова Н. Є. Використання фізично коректного рендерингу (pbr) під час створення фотореалістичної 3D моделі для комп'ютерних ігор / Н. Є. Кулішова, Ю. Ю. Манскова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 166-168.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26451
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectрендеринг
dc.subjectігрова індустрія
dc.titleВикористання фізично коректного рендерингу (pbr) під час створення фотореалістичної 3D моделі для комп'ютерних ігор
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2024-2-166-168.pdf
Розмір:
734.82 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: