Публікація:
Використання фізично коректного рендерингу (pbr) під час створення фотореалістичної 3D моделі для комп'ютерних ігор

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У цій роботі йдеться про використання технологій фізично коректного рендерингу в ігровій індустрії. Розглядаються різновиди текстур, за допомогою яких можливо зробити імітацію освітлення, рельєфу, прозорості чи свічення моделі для економії ресурсів комп’ютера при рендерингу в реальному часі.

Опис

Ключові слова

рендеринг, ігрова індустрія

Цитування

Кулішова Н. Є. Використання фізично коректного рендерингу (pbr) під час створення фотореалістичної 3D моделі для комп'ютерних ігор / Н. Є. Кулішова, Ю. Ю. Манскова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 166-168.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються