Публікація:
Нейромаркетинг: як споживач робить вибір?

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

нейромаркетинг, споживач, дескриптивний метод, технологія нейромаркетингу

Цитування

Соколова Л. В. Нейромаркетинг: як споживач робить вибір? / Л. В. Соколова, О. В. Шаповалов // Science, society, education: topical issues and development prospects: тези I міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 16-17 груд. 2019 р.). Харків, 2019. С. 671-676.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються