Публікація:
Visual saturation: analysis of advertising in social networks

dc.contributor.authorGutiérrez, Venus Maribel Gutiérrez
dc.contributor.authorGurieva, N.
dc.date.accessioned2021-07-03T16:20:56Z
dc.date.available2021-07-03T16:20:56Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractWe are so saturated with visual information that now it’s a challenge for designers and artists to find a balance between amount of the information and complexity of the message that is transmitted through advertising. Social media advertising are advertisements served to users on social media platforms. Social networks utilize user information to serve highly relevant advertisements based on interactions within a specific platform, but at the same time, because of the low quality of such advertising, users are getting oversaturated with this information that becomes unpleasant and generates user “blindness”.uk_UA
dc.identifier.citationGutiérrez Venus Maribel Gutiérrez, Gurieva N. Visual saturation: analysis of advertising in social networks // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: матеріали Молодіжної школи-семінару V Міжнародної науково-технічної конференції, 3 листопада 2020 р. – Харків: ХНУРЕ, 2020. – Т2. – С. 41-43.uk_UA
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/16780
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectVisual saturationuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.titleVisual saturation: analysis of advertising in social networksuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Gutierres.pdf
Розмір:
232.65 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: