Публікація:
Theoretical Approaches to Consumer Attractiveness of Products Determination

dc.contributor.authorВерясова, Г. М.
dc.contributor.authorAlsaykhan, A. M.
dc.date.accessioned2020-09-16T12:55:29Z
dc.date.available2020-09-16T12:55:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationVeriasova G. M. Theoretical Approaches to Consumer Attractiveness of Products Determination / G. M. Veriasova, A. M. Alsaykhan // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : зб. матеріалів 24-го Міжнар. молодіжн. форуму, 7–9 квітня 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 9. – С. 141-142uk_UA
dc.identifier.urihttps://nure.ua/wp-content/uploads/workshop/konferentsiia-aktualni-problemy-ekonomichnoi-kibernetyky-ta-ekonomichnoi-bezpeky-.pdf
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/13301
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectintegral index of competitivenessuk_UA
dc.titleTheoretical Approaches to Consumer Attractiveness of Products Determinationuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
VeriasovaGM_AlsaykhanAM_2019_PP_141-142_.pdf
Розмір:
208.51 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: